...
اگر دنبال ملک در گیلان میباشید با کارشناس ما تماس بگیرید. 09111385029
هشدار پلیس -> لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت خدمات ارائه شده به صورت حضوری اطمینان حاصل نمائید.
هنگام تماس تلفنی، لطفاً به کد ملک 197 در املاک مال اشاره کنید تا سریع‌تر راهنمایی شوید. قبل از تماس، راهنمای معامله امن و قوانین را بخوانید.
فروش زمین مسکونی 300 متری ییلاقی در شهر زیبای رضوانشهر
فروخته شد
فروش زمین مسکونی 300 متری ییلاقی در شهر زیبای رضوانشهر
فروخته شد
فروش زمین مسکونی 300 متری ییلاقی در شهر زیبای رضوانشهر
فروخته شد
فروش زمین مسکونی 300 متری ییلاقی در شهر زیبای رضوانشهر
فروخته شد

اطلاعات ملک

گزارش
نشان
اشتراک گذاری
  • متراژ زمین: 300 متر
  • مدرک: نسق
  • وضعیت: فروش
بارگذاری نقشه ...

برخی از تجهیزات و امکانات

توضیحات ملک

فروش زمین مسکونی 300 متری ییلاقی در شهر زیبای رضوانشهر _ با ما باشید در املاک مال



اطلاعات ملک :


🔰 نسق دارد

🔰زمین دو بر

🔰 متراژ زمین : 300 متر

🔰 داخل روستا ارده رضوانشهر

🔰 متری 1 میلیون تومان


رضوانشهر


شهر رضوانشهر کجاست _ همه چیز در مورد شهر رضوانشهر

شهرستان رضوانشهر یکی از شهرستان‌های استان گیلان در شمال ایران است. مرکز این شهرستان شهر رضوانشهر است.

این شهرستان در ، بین سواحل دریای خزر و رشته کوه‌های تالش قرار دارد و از دو بخش جلگه‌ای و کوهستانی تشکیل شده‌است. این شهرستان از شمال به دریای خزر و شهرستان طوالش، از غرب به شهرستان خلخال، از جنوب به شهرستان‌های صومعه سرا و ماسال و از شرق با شهرستان بندر انزلی همجوار است. شهرستان رضوانشهر در گذشته با نام تالشی رَزوَندی شناخته می‌شد و زیر مجموعه تالش قرار داشت، نام دیگر این شهر طالش‌دولاب می‌باشد. این شهرستان بعد از تقسیم شهرستان طوالش به سه شهرستان مجزا، ایجاد شد و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. آبشار ویسادار، منطقهٔ گردشگری دوران و جاده توریستی پونل به خلخال از گردشگاه‌های زیبای این منطقه‌ است. کارخانه تولید کاغذ به نام شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا نیز در این شهرستان قرار دارد. این کارخانه که زمانی حدود ۷۰ درصد کاغذ کارتن کشور را تولید می‌کرد اکنون دارای وضع نابسامانی است.

زبان مردم شهرستان رضوانشهر تالشی و گیلکی است


تقسیمات کشوری

این شهرستان شامل دو بخش پره سر و مرکزی و شهرهای رضوانشهر و پره سر، و دارای چهار دهستان به نام‌های دیناچال، ییلاقی ارده، خوشابر و گیل دولاب می‌باشد.


بخش مرکزی شهرستان رضوانشهر


  • دهستان خوشابر
  • دهستان گیل دولاب
  • شهر: رضوانشهر
  • بخش پره‌سر
  • دهستان دیناچال
  • دهستان ییلاقی ارده
  • پونل
  • رودبارسرا


جمعیت

پراکندگی مردم تالش در استان‌های ایران

جمعیت شهرستان رضوانشهر بر پایهٔ آمار سال ۱۳۸۵، نزدیک به ۱۳۰ هزار نفر برآورد می‌گردد که با این احتساب ۶/۲ درصد کل جمعیت استان گیلان را دارا می‌باشد.


اقتصاد

اقتصاد شهرستان زیبای رضوانشهر بر پایه کشاورزی، دامداری است و مردم مهربان و زحمتکش این شهر از این راه امرارمعاش می‌کند. مهم‌ترین محصولات کشاورزی رضوانشهر: برنج، گندم، جو و مرکبات است که به صورت سنتی و نیمه سنتی کشت می‌شود. از دیگر فعالیت‌های رایج در منطقه می‌توان به باغداری، تکثیر گیاهان دارویی و زینتی و پرورش ماهیان سردآبی، گرم آبی و خاویاری، به زنبور داری و پرورش کرم ابریشم و توتون کاری اشاره نمود. از نظر صنایع می‌توان کارخانه چوب و کاغذ ایران چوکا که مهم‌ترین کارخانه چوب در سطح خاورمیانه است را نام برد. پرورش دام به دلیل دارا بودن مراتع مناسب (۲۲ هزار هکتار در شهرستان رضوانشهر) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.


دانشگاه‌ها

دانشگاه پیام نور رضوانشهر
دانشگاه تهران، دانشکده فنی کاسپین (رضوانشهر)


مشاهیر

علی عبدلی شاعر و پژوهشگر
پیر شرفشاه دولایی ، شاعرقرن هشتم
قسمت‌ خانی ، خواننده‌ محلی
پروفسور پرویز یگانی، دانشمند علم کامپیوتر آمریکا
یاسر بختیاری، خواننده رپ فارسی
محمد غلامی (متولد ۲۴ بهمن ۱۳۶۱ رضوانشهر) بازیکن فوتبال
پژمان نوری (زاده ۲۲ تیر ۱۳۵۹ رضوانشهر) بازیکن فوتبال
دکتر سید فرهت حسینی نژاد طالشی

متخصص ریه در کشور سوئد و فرزند دانشمند بزرگ تالش جناب سید نهضت حسینی نژاد طالشی نویسنده و مورخ کتاب تالشنامه و شاعر و شهردار شهرهای طالش و کوچصفهان و ریاست اداره فرهنگ و آموزش و پرورش


جاذبه‌های گردشگری رضوانشهر

با چنین سرگذشتی، رضوانشهر را می‌توان جزء شهرهای تاریخی به حساب آورد. اماکن تاریخی، مناظر طبیعی زیبا و آب و هوای بسیار خوب سبب شده تا امروزه گردشگران بسیاری با اجاره ویلا در رضوانشهر اقامت کرده و بازدید از گوشه و کنار این شهر را در برنامه سفر خویش قرار دهند.


پل تاریخی شفارود

در کنار جاده شفارود به تالش، پل قدیمی‌ای قرار دارد که می‌توان غبار روزگار را در چهره آرام و متروکش مشاهده کرد.این پل آجری، معروف به پل تاریخی شفارود است که در دوره قاجاریه احداث گردیده. سبک خاصی از طراحی و ساخت پل را می‌توان در چهره‌اش مشاهده کرد. در دو طرف طاق پل، دو ستون مخروطی شکل وجود دارد و در بدنه قسمت شمالی پل دو طاق نما گذاشته‌اند. طاق اصلی در بالا و پایین یک متر ضخامت دارد و تمام پل از ساروج و آجر ساخته شده است.


مسجد اسپیه مزگت

ایسپی به معنی سفید و مزگت به معنی مسجد است. این بنای منحصربه‌فرد در روستای کیشه خاله قرار دارد. درختی عظیم‌الجثه سال‌های سال شاخ و برگ‌هایش را روی این بنا پهن کرده بود. وقتی درخت را به خاطر کاوش در اسپیه مزگت قطع کردند، نمای کامل بنا رخ نمایان کرد. از رواق چهارگوش داخلی بنا و دهلیزهای کناری آن مشخص است که این بنا در ابتدا یک آتشکده بزرگ زرتشتی بوده است. پس از ورود اسلام، این بنا تبدیل به مسجد شد، اما مسجدی که محراب نداشت. تخریب نشدن این بنا و تغییر ندادن نمای داخلی برای ساخت محراب، نشانگر حرمت نهادن به این مکان مقدس است.

وجود این مرکز عبادی بزرگ که امروزه در نقطه‌ای دور افتاده قرار دارد، احتمال وجود یک شهر باستانی بزرگ و مدفون شده در اطرافش را، بسیار پررنگ می‌کند.


پارک جنگلی گیسوم

جنگل گیسوم در نزدیکی ساحل قرار دارد. در جاده این جنگل‌، درخت‌های سر به فلک کشیده، با خم کردن سرهایشان به سوی هم تونلی جنگلی ساخته‌اند. در انتهای مسیر وقتی هنوز مبهوت زیبایی‌های جنگل هستید به ساحل و امواج ‌آرام‌بخش دریا می‌رسید. در این پارک جنگلی انواع امکانات جهت رفاه حال گردشگران، از جمله ویلا و سوئیت، بازار و تفریحات مختلف وجود دارد. در اردیبهشت، مهر و یا آبان به گیسوم بروید تا بیشتر از دیگر زمان‌ها در دل زیبایی‌هایش غوطه‌ور شوید.


روستای بهشتی ارده

در فیلم سینمایی رنگ خدا مناظری بکر و جنگلی را در دل کوهستان مشاهده کردیم. اما نمی‌دانستیم آنجا، بهشتی ارده است. دهستانی ییلاقی، که خانه‌هایش در میان باغ‌های میوه و درختان تنومند گردو پنهان شده‌اند.

برای سفر به بهشتی ارده، از مسیر بندرانزلی و یا فومن به سوی آستارا و تالش حرکت می‌کنیم. در انتهای پل بزرگ پونل به چپ تغییر مسیر داده و پس از گذر از پل کوچک به راست می‌پیچیم. اکنون در ابتدای جاده پونل به خلخال قرار داریم. پس از طی حدود ۳۰ کیلومتر به دوراهی آسفالته‌ای می‌رسیم که در سمت راستش تابلوی راهنما به سوی دهستان ارده است. با طی ۵ کیلومتر، وارد دهستان ارده می‌شویم.


قلعه امیر ساسان

این قلعه در روستای بیچال رضوانشهر واقع شده است. تاکنون مطالعه‌ای بر روی این قلعه انجام نشده تا مشخصات و ویژگی‌هایش را نمایان سازد. آنچه درباره این قلعه نیمه مخروبه می‌دانیم این است که در گذشته اقامتگاه ییلاقی حاکمان تالش بوده است.


پل آجری پونل

پل آجری پونل در چهار کیلومتری جاده رضوانشهر به سمت تالش قرار دارد. قدمت این پل تاریخی به دوران صفویه می‌رسد و طبق اسناد تاریخی موجود بازسازی آن در دوره قاجاریه انجام شده است. برای ساخت پل آجری پونل همان‌طور که از نامش پیداست، از آجر و همچنین سنگ استفاده شده است که این مورد شباهتی به دیگر پل‌های ساخته شده در دوران شاه عباس صفوی دارد. طول این پل برابر با ۳۰ متر است و دارای دهانه بزرگی با طاق جناقی، عرض ۲/۳۰ متر و جان پناهی به ارتفاع ۴۰ سانتی‌متر است. گفتنی است جان پناه مکانی است در زیر پل که در آن جا می‌توان پناه گرفت. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پل تاریخی پونل سبک خاص معماری آن است که در بین دیگر پل‌های تاریخی ایران کمتر دیده می‌شود و به همین دلیل است که این پل از باقی پل‌ها خاص‌تر محسوب می‌شود. خوب است بدانید که کف گذرگاه این پل آجری توسط سنگ، سنگ فرش شده است.


آبشار ویسادار

در رضوانشهر، ۱۶ کیلومتری شهر پره‌سر، دهستان ییلاقی ارده و در نزدیکی روستای آووییار، آبشاری در دل جنگل‌ها و بر سر راه رودخانه لمیر قرار گرفته، که به ویسادار مشهور است. این آبشار ۱۵ متر ارتفاع دارد و سومین آبشار بلند گیلان است.

وقتی می‌خواهید به ویسادار بروید پا در جاده‌ای می‌گذارید که مناظری روح‌نواز و دل‌انگیز را پیش چشمانتان به نمایش گذاشته‌اند. هر زمانی را که برای طی مسیرتان تخمین زده‌اید دو برابر کنید! وقتی پا در این جاده می‌گذارید محال است برای لذت بردن از آن و ثبت تصاویرش توقف نکنید.



کمی اطلاعات در مورد سایت املاک مال کاملترین کارگزاری املاک و مستغلات کشور


اگر به دنبال خرید و فروش انواع ملک و زمین و اجاره ی آن در تمام نقاط کشور هستید و میخواهید به طور مستقیم این کار را انجام دهید تیم املاک مال درخدمت شماست . شما می توانید با ثبت نام رایگان در سایت املاک مال برای خود پروفایل و اکانت مخصوص داشته باشید و تمامی آگهی های خود را بایگانی کنید . در ضمن شما در سایت املاک مال می توانید کارهای مربوط به کسب کار ساختمانی خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید فقط کافیست ثبت نام کنید برای مثال مشاغلی به مانند پیمانکاری , برقکاری , جوشکاری , گچ کاری , فروش لوازم ساختمانی و ... برای ثبت نام رایگان در سایت املاک مال کافیست روی کلمه ثبت نام کلیک کنید. با آرزوی بهترین ها برای شما مردم عزیز




دیدگاه کاربران

ملک های ویژه

فروش  500زمین روستای حلیمه جان
متراژ : 500 متر
vijeh
فروش 500زمین روستای حلیمه جان
هر متر
2,500,000
تومان
کد ملک : 13984
۱۲ تیر ۱۴۰۳
نمایش ملک
فروش آپارتمان 118 متری لوکس در گلسار
متراژ : 118 متر
بنا : 118 متر
vijeh
املاک مال

املاک مال

املاک مال

پروفایل
فروش آپارتمان 118 متری لوکس در گلسار
قیمت
7,670,000,000
تومان
کد ملک : 13973
۱۱ تیر ۱۴۰۳
نمایش ملک
خرید آپارتمان در رشت 120 متری نوساز
متراژ : 120 متر
بنا : 120 متر
vijeh
املاک مال

املاک مال

املاک مال

پروفایل
خرید آپارتمان در رشت 120 متری نوساز
قیمت
3,600,000,000
تومان
کد ملک : 13956
۹ تیر ۱۴۰۳
نمایش ملک
فروش آپارتمان 72 متری فول امکانات باسازی شده
متراژ : 72 متر
بنا : 72 متر
vijeh
املاک مال

املاک مال

املاک مال

پروفایل
فروش آپارتمان 72 متری فول امکانات باسازی شده
قیمت
1,850,000,000
تومان
کد ملک : 13955
۹ تیر ۱۴۰۳
نمایش ملک
فروش زمین 1602 متری پشت فرودگاه رشت
متراژ : 1602 متر
vijeh
املاک مال

املاک مال

املاک مال

پروفایل
فروش زمین 1602 متری پشت فرودگاه رشت
هر متر
1,000,000
تومان
کد ملک : 13954
۹ تیر ۱۴۰۳
نمایش ملک
املاک مال

املاک مال

املاک مال

پروفایل
فروش زمین حلیمه جان و اطراف با هر متراژ
هر متر
توافقی
کد ملک : 13943
۷ تیر ۱۴۰۳
نمایش ملک
فروش زمین 250 متری در نوده شفت
متراژ : 250 متر
vijeh
املاک مال

املاک مال

املاک مال

پروفایل
فروش زمین 250 متری در نوده شفت
هر متر
3,200,000
تومان
کد ملک : 13941
۷ تیر ۱۴۰۳
نمایش ملک
فروش زمین 120 متری بر اصلی آقا سید شریف
متراژ : 120 متر
بنا : 120 متر
vijeh
املاک مال

املاک مال

املاک مال

پروفایل
فروش زمین 120 متری بر اصلی آقا سید شریف
هر متر
10,200,000
تومان
کد ملک : 13940
۷ تیر ۱۴۰۳
نمایش ملک
مشاور املاک

مشاور املاک هستید؟

با خدمات املاک مال، ویژه مدیران و مشاورین املاک آشنا بشین

مشاهده خدمات
مالک هستید

مالک هستید ؟

ملک‌تون رو به رایگان آگهی کنین و در معرض دید هزاران مشتری قرار بدین.

ثبت رایگان آگهی
جستجوی پیشرفته
از 0 تا 0
از 0 تا 0 متر